Sunday, August 28, 2011

Haissssss...!!!

Hmmmmm...today tak dpt nak buat post panjang2...bahan ade..cuma kepala ney tak larat... Berat je sejak pagi tadi..haduiii.... Penat2... Pagi tadi bleh tahan lagi..masuk tengahari lepas keluar beli barang,,makin berat jadinye.. Tengok kereta bersimpang siur, ngn matahari nye yang betul2 tegak atas pale.. naseb baik nampak abg hensem..So cover la even rase macam nak tumbang...hahaha...
Then balek uma try tidor tak dpt... pale pusing2..belakang tengkuk tayah ckp la..mcm kene pikul beras 40 kilo gayanya.. Mata je yang tak ngantuk..nak tanak duduk je la ngadap laptop sambil gilap kasut woh... dah sedap layan mubi tu..dr pukul 12 membawak sampai pukul 2..maka dengan itu bertambah lah rasa2 sengal seluruh badan.. *Adessss!!!* Memang sampai tak tahan td penangan dia.. berdenyut2 tengkuk... melarat sampai kepala.. Yelah!! Urat tengkuk ngan kepala kan bersambung!! *Hahahahaha..naseb baik aku ta amek medic.. Mati patient semua dpt ke aku* ehehehehe..
Then amek minyak Yuyi sapu kat tengkuk sambil baring kat dlm blek..bukak tingkap..bukak kipas hala ke aku sorg.. Aku berangan2 teringat kat abg hensem td.. aku pun ta sedar bila masa aku terlelap.. aku sedar2 dah dekat pukul5 rasenye..Sbb mama nak g amek wuduk tuk semayang asar... nak bangun kepala rasa berat yang amat2 lagi.. so decide baring jap lagi.. tp tak lama ye..pastu bangun semula... then turun daput tgok mama masak..mmg tak dpt wat ape g tyme tuh... sbb pale pusing2...
Bila da ok sket then bangun...tolong mama basuh pinggan..mama tersentuh kulit aku..then mama tekejut kata bdn aku panas.. tak paham maksud aku?? DEMAM laaaa.... haihhh..da hujung2 puasa ney wat hal plak dah.... after berbuka td.. makan panadol..then mkn plak ubat thyroid tu... ney pale still pusing2..igt jap g nak telan panadol lagi..so that bleh tdo.. tp bukan skang laa..sbb takut t tdo awl tejaga mlm ssah plak nak tdo semula... tp kalau tak larat sangat.. boleh ajee.. Huhuhuhu..
Aku kata je tak panjang..tp na cerita pasal sakit kepala pun da panjang gini.. ahahaha.. patutla aku kuat becakap...menaip pun bukan main punya banyak bunga nak sampai ke cerita sbenar... ehehehehe....

No comments:

Post a Comment