Friday, August 12, 2011

DontJudgeAbOokByItsCover

Hye all! :) This entry is specially written to those people who like to look down on others. Seriously, who you think you are huh? Pening eh korang baca saya punya opening.. Hehehe, Memang saje je pun.. Takde la.. The thing happen yesterday. Kan saya g shopping with this one close friend of mine. Then my aim semalam is to buy a new wallet. Since the one that I have dah koyak.

My old one tu yang Roxy. So I decide to buy one from the same brand la.. Then semalam I got to the Quicksilver outlet yang dalam ECM tu.. I walk around with my friend and at the same time masuk this few girls. Free hair, pakai ala-ala vintage, konon2 macam banyak duit la. Padahal hingus tak kering habis lagi.. Tapi aku buat dunno je la.. Sebab mmg nampak sangat macam budak2..

Ape yang aku tak puas hati, mase aku masuk takde plak org2 dia ikut aku kan. Tanya macam2. Nak yang macam mane, carik ape. Tapi masuk je budak2 hingusan tu terus kejar, layan bagai gaya ape.. Aku ngn kawan aku yang tgok rase berbulu je.. bengang duh.. Mentang2 aku pakai serabai.. Kau ingat aku takde duit?? aku memang target nak angkat satu wallet ney.. Tapi sbb pekerja jenis memilih gtu.. wat taik..aku terus kuar.. Malas aku nak berlengah lagi..

Then budak2 yang tadi tu pun konon2 nak belek2 itu ini..Kuar tak beli pape punn. PADAN MUKA!!! Kalau kau layan aku dah tentu aku belo ngok! Ke nak masuk outlet kau aku kene bukak wallet aku dulu kene tunjuk bape duit aku bawak?? hahh??? Jadi kau tengok aku pakai serabai kau ingat aku takde duit?? Buat ape nak pakai kemas2 bagai..?? Aku nak g Kuantan je pun.. Bukan aku nak g kL??? Ada PAHAMMMMM??????


No comments:

Post a Comment