Thursday, August 25, 2011

BreakingFastOn25Ramadhan

Semalam penat sangat and I didn't make any post kan.. Tak bagitau pun makan ape.. Hahaha.. then arini sebelum terlupa baik saya buat dulu.. Yang semalam tu biarkan je laah.. yang arini je kte cerita yer.. hehehehe..

Hari ni I feel that our breakfasting were kinda fun and enjoyable. Adek balek arini from Jengka. Mummy and fetch him early this morning. Don't ask why I'm not with them. Hehehe. You guys should know the reason. Hemmm.. Kereta tak muat la... Hahaha.. Baikkk punya cover.. *padahal membutoo!!!* Hehehehehe... So today I went to bazaar ngn adik la.. She really wanted to go. Since tak de keperluan mendesak.So ktorg g je la leisure2..

Hari ni td ktorg beli kerabu perut, kerabu mangga, agar-agar, ayam madu, air banyak.. hehehe ngan ape ag ekk.. ahahahhaa...tak igt da.. tu je la..and I didn't eat much jugak... sbb tah la..tak selera rase.. huhuhuhu...

No comments:

Post a Comment