Wednesday, August 17, 2011

FYP

Huhuhuhu... Sbut je 3 huruf ney, automatik badan jadi lemah.. Urat saraf jadi kembang.. darah jadi sejuk..gigi jadi beketar... Huhuhuhuhu.. Lomah haaa!! Aku bukan pe... Memang la cuty panjang.. tp ya ampun..payah nye nak mendapat kan source la! Huhuhuhu... pening palo!! Aku mmg suka bab2 membaca neyh..But those journal and article were full of words la! Susah nak paham! Baca few pages da pening pale! Ade sape2 tak yang volunteer nak tolong saya baca journal2 tu seme?

Huhuhuhu..Tu belom masuk bab nak mengira itu ini. Nak mengcapture. Nak menaip. Aduii.. Tembuih belobang bijik mata uihh! Tu baru FYP satu.. Masuk no 2 nanti sok mmg bersengkang mata la gamoknye... Tayah la pikir lagi pasal uh.. Yang no 1 pun tak bergerak lagi.. Ade gerak sikit2.. Lagi slow dari semut masalahnya! Huhuhu...

Xpe lah..usaha tanda kejayaan kan?? InsyaALLAH i can manage it... Pray for me tho! Love yha!

2 comments:

  1. aku dh nk mampus dh nie pk sal TAJUK FYP...tajuk jew..lom isi dia lagi!..
    neway,sem0ga selamat!!..=D

    ReplyDelete
  2. hahahaha...same lah...aku pening2 lalat dah nehhh...

    ReplyDelete