Sunday, August 21, 2011

BreakingFastOn21thRamadhan..

Haii semua... Wassup?? Hehehehe.. Sedar tak sedar dah 21 hari kita berpuasa kan.. Korg sedar ke tak sedar?? Hehehe..Harap-harap masing2 sedar seaadanya... Hummmm.. Yesterday berbuka puasa was a havoc. Hahaha.. Ye la.. Cousin dtg way from Melaka with his wifey.. He got class to attend kat UiTM Kuantan.. Ptg td dorg da bertolak balek ke Melaka dah.. Lepak kejap je. Make today's berbuka puasa is a bit senyap since it's just the four of us..
Tadi petang I went to Bazaar Ramadhan as usual.. Pergi sorg je because kakak tanak pergi. Sampai je kat sana terus igt balek ape yg nak dibeli. I usually pergi beli those order from people at home dulu before went buy things that I want. So bila mcm tu, xde la berat sangat bawak kat tgn...
Woh suruh beli Sotong masak pedas (we buy it yesterday in it was delicious), Tauhu Sumbat, Buah Melaka, cara berlauk and Kerabu perut..
Mummy suh beli Air Laici Kang (it was a must drink for mummy), Kerabu daging and agar-agar..
Kakak ask me to buy air tebu only..
After buying all their food, letak kat motor and I go for the second round plak untuk beli my food.. ngeh2...
I bought myself Guava juice, custard puff, and Rojak ayam..
Then I purposely buy the sticky rice cook in the pitcher. I don't know how it taste but my family really crazy for those food. I wonder how it taste.. Hurmmmm.... This all for the entry... Love you all my readers..

No comments:

Post a Comment