Monday, February 27, 2012

Camim Momot in action! -Part1-

Hye guys! Dah lama dah didn't send any new entry kann?
So tonight I decided to post about this cute little girl.
My momot bobot..
Hahahaha..
Nama dia Syamim Arina.
I do write about her often before.
Tp today entry will be si camim momot in various action and pose.
Budak momot ney mmg allergic gila dgn camera..
Pantang nampak camera tu kene hulur kat dia..
Macam2 posed akan kuar..
So bawah ney were few of her pose..
Akan dibuat dalam beberapa part sbb I have too many of her photos in my lappy.


Ney ntah anak singh mane sesat ney ha.. hahaha...
Baru balek dari majlis ape tah mase neyh...
*actually atas pale momot tu is cuar dalam yerr..*


*asereje..ha..lehe..leha sakit leherrrr..*
Hahahaha.. Dgn aktif nye...dgn momot nyeee..
Still maintain comel..



Hye guys! See! I'm wearing new set of baju! :0
Baru balik shopping ney tau! Terus je sarung pakai..


I'm wearing abah's shade.. Hahahaha..
Comelll..an3?


Marilah menuju kebenarann...
AmacAm?
Ada gaya2 anak ustaz Azhar tak? hahahaha


Okeh ini shades mak..
camim pinjam je...
Sebab camim tau camim comell.. kan????


Oh no..
Please stop snapping me..
I'm too tired! Hahahaha
*actually dia nanges sbb i'm going to leave her*
Sian diaaa..


Okeh..Nie posing momot paling comel..
Ney gambar first dia yg ktorg snap..
Dah pandai nak lentok2 kepala..
Bahaya budak neyh...

Dah..Habisss... Momot saya pun dah penat fer today..So going to be continued next time.. Okeh? Sementara tu saksikan lah kecomelan si momot saya neyhh!! Love u adek.! Muaah2.!!

No comments:

Post a Comment