Saturday, July 30, 2011

Greatest.Sibling.

Yeaaayyy!! The time is running fasssttt! Sedar tak sedar dah nak masuk Fasting month dahh... :) Time do run too fast. Huhuhuhuhu... Tapi I am not going to talk pasal fasting... I am going to write about...hmmmm...yang kat atas tuhh..hehehe...Being the middle one make me feel complete. *kecuali adik lelaki lah..* hehehe.. ALLAH S.W.T granted me with the 3 great siblings..!!

Thanks God for sending me them. Yerpp.. They part of my childhood life. And now they were part of me. They complete me.! As the third, I sometimes can be beyond stubborn. Hahaha.. Especially when conducting a so-called mission with my brother. Hahahahaha...

I remember there is once mase kitorang baru sampai rumah *dari sekolah* and we saw an Ayam duduk kat tangga rumah. Then abg slowly take of his shoes.. Bannngggg!! He throw it kat ayam tu. The funny thing is, once kasut sekolah kene ke kat perut ayam tu..... pllluuuuppp!! ADE TELOR SEBIJIK TEKELUAR...!!!! hahhahaha... and there is once, as long as i can remember, cuti sekolah kot mase tu, around puasa time.. Of course la pasal mercun n bunga api kan.. Hahahaha... Abg Yus make his own carbide mercun! haha.. *cara buat dirahsiakan...* hahaha..

Then kitorg campak dat thing keluar rumah.. Mane tau tak meletoppp!! My brother gathered all his courage and went for a look.. Dia sempat kot kuis-kuis dgn kaki.. Then bila ktorg jalan jauh sket.. :"KADAAAABBOOOOOOOMMMMMM!!!!" rasa macam nak tercabot jantung...dan2 plak mase tu one of my uncle balek...ape lagii..puas laaaaa keeeneeee... BELETERRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hahahaha.. Dgn akk and adk pun we create quite banyak memories.. Macam playing camping together, then main conductor bus.. Habis kertas2 a4 papa kene kerat2 sebab ktorg nak buat tiket... Hahahhahahahahahha... then we play hide-and-seek.. hehehe..banyak lagi lah...!




No comments:

Post a Comment