Thursday, March 8, 2012

Aku rindu kau!

Macam mane nak buat ney?
Kalau dah sampai tahap kau jadi antara bahan aku kat blog.
Tu maknanye aku mmg tengah gila-gila rindu kat kau TAUU??
Walaupun baru je cakap ngn kau tak sampai sejam yang lepas.
Aku still rase rindu kat kau!
Semua kita pernah alami sama-sama..
Bergaduh, ketawa, bahagia, masam muka..
Tapi tu yang kuatkan lagi persahabatan kita. KAN?
Sampai satu masa,
Status kau bertukar.
Kita dah lain sekarang!
Kau dah bergelar isteri orang.
Tapi tu bukan halangan bagi kita.
Aku sayang kau sebab kau tak pernah beralasan untuk pertahankan persahabatan kita!
Kita tak pernah gagal untuk ada untuk satu sama lain.
Ingat lagi kan masa mula-mula aku dapat berita tentang pemergian aku ke Sabah nie.
Kita sama-sama duduk. Aku pun tak mampu nak kata apa-apa..
Sebab ney bukan kehendak kita. Tapi lebih kepada ketentuan DIA.

Tapi jarak tu bukan penghalang untuk persahabatan kita.
Call, message, tak pernah kering. Tak pernah berhenti.
Tiap kali aku balek cuti, kau org pertama yang akan tau.
Once aku sampai Pahang, kau antara org pertama yang aku cari.
Tiap kali aku dah nak gerak balik Sabah, kau jugak aku cari untuk habiskan masa sama-sama..
And setiap kali aku betul-betul dah nak balek..
Kita mesti akan habiskan masa sama-sama.
For the whole day.!!!
Tak kesah lah rumah kau ke, rumah aku ke, kat bandar ke..
Tapi kita tak pernah gagal untuk spend time sama-sama..
Saat-saat aku jatuh dan berada di paling bawah pun..
Kau sentiasa ada dekat aku..
Walaupun kadang-kadang cuma dalam telefon.. Kan?
Sebab kita pernah berjanji..
Walau apapun yang jadi..kita akan sentiasa ada untuk satu sama lain..

And masa cuti baru-baru ni..
Benda yang sama..
Kita lepak, kita keluar, breakfast sama-sama..
Aku lepak kat kedai kau..Then g court tennis..
Even kau ada tanggungjawab lain..kau tak pernah abaikan aku..
Kawan kau..
Aku nak kau tau..
Aku menaip ney..aku sangat-sangat rindukan kan..
And aku tau kau sedang meniti hari-hari bahagia sekarang..
Future mama kan.. :)
Aku happy untuk kau and husband kau..
Aku happy untuk diri sendiri jugak!
Sebab tu maknanya aku dah nak jadi makcik!!
Aku janji lepas ney aku balek kita shopping barang-barang baby sama-sama ye!
Kita keluar macam biasa.
tapi mustahil plak naik moto..
*kene amek lesen keta cepat2 aku ney*
Hahahahaha..
And last but not least..
Aku sayang kau sangat-sangat!
Tak sabar nak jumpe kau lagi bakal 'mak buyung' ..! :)

No comments:

Post a Comment