Saturday, March 30, 2013

Fynn Jamal

Tiba tiba ada post pasal kakak ni..
Hehehehe..
I adore her, i like her, i wanna be like her
Sebagaimana pemaafnya dia, aku nak jadi begitu.
Sebagaimana dia sentiasa merasa cukup atas segala yang dia ada, aku nak macam tu.
Sebagaimana dia bangkit dari keadaan paling ranap, aku harap aku turut diberi kekuatan itu.
Byk jalan yg menemukan jalan cerita hidup aku dan dia
Sebab dia mengharungi semua itu dulu.
Maka setiap nasihat dan kata kata beliau aku jadikan sebagai penguat utk aku bangkit.
Kak fynn mudah syg pada stranger.
Aku nak belajar jadi begitu
Asal org ada masa aku susah senang.
Biarlah aku tak kenal, aku mahu syg org tu. :)
Pada mereka yg tak habis membenci.
Moga korg diberi petunjuk.
Dari kak fynn dia sudah memaafkan semuanya.
Sbb lagi diingat lagi tak aman hidup
Sudah sudahlah menanam benci..kesian anak anak korang nanti.
And pada kak fynn.
Just want you to know,
Your words was the best medicine setiap kali sy sedih atau down.
Yerp Al-quran, doa dan solat tak perlu disangkal ajaibnya.
Ketiga2 itu memulihkan aku dr kejatuhan..
Tp ayat kak fynn membangkitkan sy. :)

No comments:

Post a Comment