Wednesday, March 6, 2013

Dear you,

I 'like' you. 
Yes, I do.

But give me sometimes.
Untuk perbetul mana yang salah,
Untuk perelok mana yang tidak,
Untuk memperbaik apa yang ada.

I'm going through some heavy discipline, 
Trying to made myself better in every aspects.
Dari segi agama, dari segi iman, dari segi kesediaan berkongsi jiwa.
Yes, semuanya.
Termasuk dari segi cara membawa diri, cara menjaga diri sendiri.

Aku sedang mendalami semuanya,
Bila aku rasa aku sudah betul betul bersedia,
Aku akan pasti tampilkan diri didepan kau
Aku akan terus terang akan segala isi hati dan perasaan.

Aku tidak akan kisah akan jawapan,
Kerana setidaknya, dengan 'menyukai' kau,
Aku berjaya mengubah diri sendiri kepada yang lebih baik.

Dan begitu juga disebaliknya,
Sedang kau mungkin tidak sedar bahawa kau lah yang aku maksudkan,
Maka aku berharap peluang untuk aku akan sentiasa ada,
Aku tidak meletak sebarang halangan atau kekangan,
Andai kita sebelum aku benar benar bersedia,
Kau sudah ada yang sanggup berkongsi jiwa, aku relakan.

Aku redha dan aku pastik akan pasrah dengan takdir jodoh Tuhan. :)

No comments:

Post a Comment