Sunday, January 20, 2013

Setia Hujung Nyawa

Setakat ni cerita yang betul2 mampu tarik emosi aku

Setia Hujung Nyawa. 

Boleh cakap kalah adam dan hawa. 
Entah lah. 
Kalau ikut kan pelakon dia biasa je.
Takde Aaron Aziz pun 
Tapi cerita dia betul dapat tarik emosi aku.
Time sedih aku boleh menangis sama.
Time happy aku rasa gembira dia.
Time bercinta lakonan diorang sampai ke jantung aku.

Tak tau kenapa.
Kalau adam dan hawa tu part best paling2 pun aku sengih sorang2.
Cerita ni boleh buat hati aku kembang.
Dan part sedih dalam adam dan hawa aku takde rase sedih pun.
Tapi dalam setia hujung nyawa ni aku menangis

Masa El menangis.
Masa Zain tahan ego sampai bergenang air mata.

Tahniah untuk penulis novel ni dan crew production termasuk barisan pelakon kesemuanya! :)

No comments:

Post a Comment