Thursday, August 9, 2012

Must have dish this ramadhan.

memandangkan diary ramadhan ku dah kelaut, ke gunung belaka ada, then I'll not gonna continue lagi dah! But this entry was make during 21st Ramadhan 2012. :) So guys, macam mana puasa? Tiba-tiba rasa macam all this while saya mengarut sorang2 je kat blog ney. ahaha.. tapi kesah pulakkan? Sukati aku lah! Entry ni pasal dishes yang wajib ada sepanjang bulan puasa tahun ni. WAJIB ada ye.


1. Custard filling puff.


Rasanya pakcik yang jual kuih ney pun dah naik pelik gamaknya kenapa aku tak pernah2 jemu makan benda alah ni. Tp still, I'm quite choosy. Based on the filling, pastries, yer saya sangat memilih. Sebab most of them tk pandai buat, jadi bila sekali saya dah rasa sedap, mmg dgn pakcik tu jelah saya beli. 


2.Agar-agar


This was actually daddy's favs. Ceritanya memang akan ada setiap hari sepanjang 30/29 hari puasa. Huhuhuhu..


3. Asam boi kasturi drink.


Asam boi kasturi drink. Well. It can really overcome your thirst. I can say, it was super delicious. It worth your money. RM2 for a big bag of this, well, it was totally worth it!




No comments:

Post a Comment