Tuesday, July 31, 2012

Sayang 3 Dalam 1





Novel ney sy baru je habis baca semalam. I take only one day untuk tamatkan novel ney. Semua sebab novel ni best and even jiwang, dia tetap penuh dgn pengajaran. *ini bergantung kepada macam mane sesorang tu menilai*

Cerita ni is between Aryana and Arel. Actually tak macam novel novel lain, saya tak dpt agak apa yang akan terjadi seterusnya. That's why I just can't stop reading this novel. Miahahaha... Tak sangka yang last last part tu. Padahal pertemuan diorang singkat gila and perasaan masing masing macam ragu ragu. Lepas tu satu lagi tarikan dalam cerita ini ialah Bahasa Koreanya. Hehehehe. Siap ada nama fruitheart I lagi Jung YongHwa okehhh! ehehehehe..

Novel ni banyak tarikan bagi saya sebab both hero ngan heroin dia adalah graphic designer. Yang mana salah satu bidang perkerjaan yang saya suka sangat and tambah pulak si Arel suka photography and Aryana suka drawing. Both tu my passion weh!

Jadi seni yang menyatukan mereka walaupun lif yang menemukan mereka. Ehehehehe.. Cerita ny fun, tp bila sampai tahap serious, ada serious nya. Bila sampai tahap romantiknya, saya baca senyum sorang sorang. Ahahahaha.. Tp worth my time lah baca buku ni. And saya dah siap boleh berangan macam mana muka watak watak dalam novel ni sebab semua penerangan terperinci boleh tahan.

Azim : Muka ala Aaron aziz kurang sini sikit lebih sana sikit. Ahaa.. Mane lah kite tak terbayang kannnn..


So sape-sape yang dah baca novel ney, jom lah share pengalaman korang. Siapa penggila novel yang belum baca novel ney, silalah cari dan baca.. :)

No comments:

Post a Comment