Monday, July 30, 2012

Dairy Ramadhan - Day 10th

No doubt. Time sure flew too fast. Sedar tak sedar dah 10 hari kita melalui bulan mulia ini, bulan penuh kerahmatan, bulan turunnya pelbagai nikmat untuk hamba hamba yang sentiasa taat kepada penciptaNYA. Ya ALLAH, belum penuh dpt ku kerah tenaga untuk memenuhkan ilmu dan iman dalam diri. Ya ALLAH, permudahkan aku untuk tempuh sisa ramadhan yang mendatang. Semoga mampu untuk aku mempertambah ibadah, agar aku lebih terima disisiMU Ya ALLAH. InsyaALLAH.

Harini, there's not much different from previous working day. I sat here doing nothing. Actually banyak spend time doing and revising things for practical training technical report. Haihh. Banyak nyelah benda nak kene kejar, dgn kepala kusut memikirkan cerita graduasi aku pulak. Macam-macam yang melintas lalu dalam kepala, tp aku kecewa bila takde satu yang melintas itu berjaya aku selesaikan. Ya ALLAH, permudahkan jalan ini.

Not really much update. Except for the highlight, I missed the regular bus. Oh my. Agak2 apa perasaan patut hadir dalam hati bila bas terlepas depan anak mata sendiri. Perasaan hati nak menangis pun ade. Tp teringat kisah Rasul kita berjuang pada kala bulan suci ini, takkan pulak hanya sebab aku kene uji macam ni aku nak lemah. Right? Well, I guess I'm taking it well. I think so. At least not really that weak and fragile macam sebelum2 ni. Banyak lagi nak kene kejar untuk 20 hari puasa yang tinggal. Mungkin 19. Ya ALLAH. Permudahkan jalan ni!

No comments:

Post a Comment