Tuesday, December 27, 2011

Blog Busukk!!

Hahahahaha..title tu tade kene ngena ngan post pun.. Saje je nak cari tajuk.. dah takde yang sesuia main petik je lahhh.. Heheheh. .. Incik blog busuk bape hari tak mandi? hehehhehehe.. Busuk2.... Ehh2.. Nak gtau nehhh..Tomorrow will be my VIVA presentation for my Final Year thesis.. =.='' Yes. N until now I'm still leisuring and blogging and watching movies. Huhuhuhuhu.. Memang siap lah aku besokk..

Kalau tak kuar suara versi katak puru.. Memang tekeluar suara versi parkinson aku.. *aku memang allergic sikit bab2 public speaking neyh* rase macam nak muntah je.. If everyone else is having butterfly in the stomach..Aku rase aku dah the whole zoo in the pancrease dahh!! elephant in the liver, giraffe in the heart, snake in the thoracix cavity, owh there is one more.. zebra in the intestine! Huhuhuhuhuhuhuhu.. Serious wehh.. Kecuakan dan kenebesan yang melampau..

Tapi aku standard lah...cakap je takut.. yet I didnt do anything jugak in the end.. paling2 kejap lagi tidur lah aku sambil ditemani kenebesan melampau neyh... Huhuhuhu..Dan2 lah time ney sneezing non-stop.. batuk2..kering tekak.. Esok bangun takde suara mampus aku.. Sempat ke nak blaja bahasa isyarat neyh? *hoiiyy!! Puaka mulut*

Semenjak dua menjak berkenalan dgn incik tension dan puan stress neyh bahasa aku pun dah semakin menjadi2 liarnyaa... *salahkan mereka berdua kerana melawat saya sekarang* Mereka berdua ney sgt lah ditakuti.. sehinggakan segala jerawat2 yang selama ini bersembunyi sudah lari keluar dari muka dan segala rambut2 yang selama ini melekat elok atas kepala dah mula nak lari and gugur sana sini.. =.='' Hilang ayu aku bila memikirkan soal 2 ekor tetamu ni.. Datang tak pandai nak balik plak tuhhh.. *balek la oyy kau laki bini...*

Aku pun dah naik biol dah neyhhh.... So sebelum Incik blog aku pun ikut same biol better aku stop membebel dulu.. hahahahhaaha.. so long incik blog.. tengoklah kalau semua nya berjalan lancar esok aku ajak kau gosip2 lagi keyhhh... :) Take care ..!

No comments:

Post a Comment