Thursday, October 6, 2011

JadiOrgCantek? Untunglaaaaa...

Hahahahahaha..Skang kan tgah zaman perkataan "UNTUNGLAAAAA..."... So aku pun terpikir nak aplikasikan kat dalam blog aku jugak... Sebenarnye kan, aku suka tgok perempuan cantek.. *dont get me wrong. I'm totally straight* Hahahahaha..Cuma aku suka tgok perempuan yang cantek dan pandai berfesyen..*Maybe..just maybe because I'm not one of them* hahahahahaha... Tapi bukan semua lah... Aku tambah lagi syaratnye.. Cantek+pandai berfesyen+pandai jaga diri+pandai bawak diri.. Haaaaa...Itulah...

Tak perlulah nak hoha sana sini.. Bergalak sana sini. If you do beautiful, people will turn back to you in one glanced when u pass by them.. Attractive.! Hehehehehehehe.... Sekali pandang je dah bleh cakap.. :" wow..Dia cantek..!" Kecantekan luaran dia tu terserlah daripada kecantikan dalaman yang dia ade.. Yerp... Bukan setakat cantik kat muka je.. What you're from the inside is the real beauty. Yang bertudung ke, tak ke, tapi kecantikan tu boleh dilihat dalam sekali imbas je. Tak perlu nak tatap2 sangat lah..

Tapi aku jugak benci golongan lelaki yang kalau pandang perempuan cantek macam sah2 perempuan tu boleh jadi milik dia..! Hehh ingat lah jugak.. perempuan ney diam2 dia tau nak nilai laki mana yang betul2 ikhlas dan laki mane yang hampassssss...!!!! Bila da pandang perempuan tu jangan la sampai pandang macam nak makan.. Tak dapat jugaknye.. Cara korang pandang perempuan pun dah menunjukkan perangai sebenar korg tau.. Kalau nampak perempuan cantek bontot dah berasap..Memang komfem takkan dapat la..Even nak berkwan...

Perempuan cantek2 ney..*bukan aku* suka jenis lelaki yang cool..Bukan mencapap... Yang beria..yang selok..yang sewit2.. tu... Bukan2.. They prefer cool guy with cool attitude. Ada pahamm??? Hahahahahahha... Kalau macam aku ney.. Sukati lah aku nak macam mane pun kan.. Selamba sudahhh..Nak kontrol2 depan laki buat ape..? kan3? Like certain 'gadis-gadis ayu' yang suka kontrol depan laki.Gelak pun tutup2 mulut.. COver2 malu.. Kalau takde laki..dia lah gelak paling setan sekali..tenganga2 mulut..!!! hahahahahaha... Bagi aku..Selagi aku ney aku.. Aku memang selamba..*tak makan saman la dalam erti kata mudahnya* Aku rasa aku nak makan aku makan..Aku rasa nak order patblas cawan air pun aku order.. Selagi aku tak menggangu ketenteraman org lain.. Org nak kate ape.... SCREWW THEMMM!!! hahahahahaa...

Tu lah gaya hidup aku.. As long as aku tak sakit kan aty org lain.. AKu tak wat org len berdendam dgn aku..dah..cukup... Untuk future husband aku nanti.. paham2 la yekkk..Hahahahaha.... :)

No comments:

Post a Comment