Wednesday, June 22, 2011

.:HapPy:.

Weee~ As yesterday make me become sorrow all day long. But today I am feeling better. Yes.. I am feeling great. A failure doesnt mean that we lost our future kan? Masa depan untuk kita yang corakkan. :) Alhamdulillah. The positive kind of thought had come back into my life.

I shouldnt be that dissapointed kan? But I have to accept it as that is the afford that I give. kan? So that is consider carita lama la.. Long time didnt write ohh! But still I dont have any regular readers gak kan. those yang Accidentally je pun yang baca. But still I dont want to delete this blog of mine. Who knows I might be sharing my future life nanty kan?

hehe.. Wedding ke. Baby ke.. :) Jauh sangat I berangan! :D hehehehe.. Hurmm..actually may days were full with activities recently. Hehehe. :) Penat.. But sangat fun.. heheh
Mula dgn g tengok My dear baby girl.. :)

Baby girl mummy da demokk ye syg... Gia da bolattt... Hehehe. Mummy dukung baby pun da lenguh tangan mummy. Tapi mummy ta penat pun.. Janji pasney mummy dukung yerrr ary2.. k syg? Hehehe.. Mummy geramm sgt tgok Gia.. :) Kalau leh nak cium ary2.. Tp pasney pas mummy balek Sabah.. Lameee lagi baru dpt dgn Gia balek. Tp mummy janji mummy akn g tgok Gia sekerap mungkin selagi Gia ade ngan mummy.

Banyaaakkk mummy amek gamb Gia semalam kan. Gerammm cgt ngn Gia..tp mummy ta dpt lg nak upload syg. Sebab hari2 mummy full with lots of things to do. But I promise dear syg, once I am free, I will upload it ok. But still got no picture of both of us la syg..xpe t kte amek came2 k..byk2.. :P

That is the reason la why I am sper duper happy.. My baby girl da besar.. :) Dia da pandai tenyum even baru je ibu dia pas abeh pantang.. Nak photoshoot dia la nanty! :) K la..this is it for now. I am going to get ready. Da lambatt! :)

No comments:

Post a Comment