Friday, March 18, 2011

.:MaAf:.

ucapan MAAF ney saya tuju untuk semua kawan2 saya. Yang mane saya tak mampu untuk ade dengan mereka di saat mereka memerlukan saya. Maaf ye korg. Bukan saya senngaja. Bukan jugak saya mintak nak dapat belajar jauh2 ney. Tapi kite smua paham kan. Pertemuan tu terjadi untuk ada nye perpisahan di akhir2 nanty. Dan sebab kan perpisahan itu jugak, kita akan sentiasa menanti waktunye kite akan bertemu semula. kan? jangan bersedih ye korg.

jangan salahkan saya jugak sebab tak dapat nak ade ngan korg. Akan sampai mase cuti sem nanty kita lepak same2 dan borak sampai lebam. Saya mintak MAAF sebab tak dapat ade ngan korg mse sy jauh macam skang. Ramai kawan-kawan yang text and cakap :" Ateenn.. Bila nak balek..aku nak jumpe kau sangat2.aku betul2 perlukan kau " ayat tu je da cukup untuk wat saya rase sebak. Lepas je teman kan korang kat fon or internet. Aku nanges. Sebab aku rase bersalah tak dapat nak ade ngan korg n tenangkan korg. *Myra, Zehan, Sa'adah- SAYA MINTAK MAAF!*

AKU MINTAK MAAF..
Bukan aku sengaja tuk tak ade ngan korg. Kadang2 hidup aku kat sney pun tak tentu hala. Topup pun jarang2. aku kene jimat. Jadi.. Maaf sebab tak dapat rply text korg and tak dpt nak call korg selalu..

AKU MINTAK MAAF..
tanggungjawab aku sebagai seorang pelajar membuatkan aku jadi kadang2 takde mase untuk diri sendiri pun. Bukan aku sengaja tanak angkat call korg or tanak gayut lame2 ngan korg. Bile kadang2 korg msg aku cakap korg ade poblem. Korg tgh nanges. Aku tak call balek sebab aku pn tgah nanges. Nanges sebab terlampau rindu kat korg. Harap korg paham keadaan dan situasi aku. Aku tak sengaja.

AKU MINTAK MAAF..
Bukan sengaja aku tanak dgr masalah korg atau pun cerita korg. Tapi cuma kdg2 aku terlampau sibuk. Maklumlah korg pun tau aku ney macam mane. Kadang2 bile ada antara korg call aku.. aku angkat dan dgr korg nanges or suare tak de mood. aku akan tanye kan. Myra. Zehan. Aku layan kan? kadang2 aku pun nanges sama. Tapi aku tetap alert dgn perubahan suara korg. TOLONG jangan bersedih depan aku korg. Sebab sejujurnye. Aku akan Sedih juga.

Tapi..
tiap kali kalau aku ade masa/duit lebeh. Aku topup.. n dgr setiap cerita korg kan. Bile korg da lame tak kontek aku.. Aku text korg kan? tegur korg kat FB. :) sebab aku takut korg lupekan aku..even aku tau korg takkan lupekan aku.

Ade mase..
bile korg call aku nanges2...aku akan wat korg ketawa balek..atau at least, aku akan dgr dan temankan korg sampaaaii korg abeh bercerita kan? sebab aku nak korg tau aku sayang korg. Even bukan antara 3 nama yang aku sebut tu pun. Setiap yang pernah jadi kawan aku, korg tu macam mane aku kalau bersahabat. kan?

1. Aku mudah sgt mengalah ngan korg.
2. Aku selalu buat korg ketawa.
3. Aku pernah cakap "sekali aku bekawan. aku syg korg.n Aku susah bermusuh"
4. Tapi bila aku dah bermusuh. Memang sangat payah aku nak maafkan org tu.

Korg pun kadang2 buat aku ketawa. Bila aku stress ngan study. aku call korg. ade je news menggemparkan yang korg bgtau. Tak pun kite same2 kutuk lecturer kan? hahaha. :D macam2 alkisah.

Sebagai seorang kawan. Aku akan sentiasa mendoakan kejayaan dan kebahagiaan kawan yang lain. Korg pun same ok. Dah tak lame lagi dah aku nak balek. t kte kuar same2 lepak same2 lg okeng?

-Miss.You.Guys.-

No comments:

Post a Comment