Wednesday, March 2, 2011

=.=

muka tu mmg akan menemani aku sepanjang aku kat sini la alamatnye. :( huhu. sibuk sampai tak dapat nak pikir tentang diri sendiri. naseb bek gak la aku ney bukan jenis yang cepat ngelabah..cum tang see ney je aku cepat gelabah..pasal L.A..nak tau ape? huhu..maleh nak cte..yang penting ade kene ngene ngan Math la.. =.='' huhuhu.. bkan nak pandang rendah diri sendiri kan..

tapi tu la..memang agak lomah math eden wehh!! kadang2 ase mcm na nanges pn ade...huhuhu...takpe la..saba je la kan..kite sbgai umat islam kan dituntut supaya sentiasa bersabar... plus Rasul tak suka umat nye cepat berputus asa..so skang tgah bg semangat kat diri sendiri supaya kuat..huhu...supaya dapat tempu seme neyh..walau pn macam susah kan..huhuhu...takpe2..i try my beshh!!

hurmmm...lagi kenapa muka saya macam tu? nak tau.? sebab banyak ngan asaimen+quiz g nak kene pikir. ;( sedeh ble pikir macam ney..jadinye saya sgt bz...huhuhu...tambah dengan FYP lagi..draft proposal da bape kali da tunda ngan miss Daliela.. *sory miss!* huhuhu,,

lagi? ade lagiii..sebab kan kebzan yang tak terkawal to...i start to become sakit2 n tak dapat tdo..mane taknye..asal letak kepale je...pikir...pikir...huhuhu..kusutt!! skang da cepat jadi tak shat plak... ;(

huhu..tu je la dlu kot tuk skang...saya da tanak penat2 ngadap lappy lg.

No comments:

Post a Comment