Sunday, February 27, 2011

.:TOday.PosT:.

tajuk post ney di amek sempena..sempena saya da tatau nak letak tajuk ape kat pos2 saya... hahaha...kantoi da kan..arini punye cite...hmmmmm.....besa2 je..seme nye biasa2 aje kecuali yang luar biasanya..aku ney ha..study tak lagi padahal sok midterm da weh...hahhaha..sengal kan saya? saya memang begini..bukan last minute study...tp last second study! haa.. terer tak? hahaha..kan2?

arini cite pasal reunite ngan fam papa..huhuhu..punya la bape tahun ta de dengar kabar kan..tbe2 arini ase mcm nak bercerita plak ngan dorg..kan papa asal indian..family di still ade dua tiga yang da masuk islam. :) ALHAMDULILLAH..hehehe..hermmm...tp sebab da begabung budaya..kami tetap rapat dgn those our indian uncle and aunty..hehehe... arini call aunty Azizah..dia pn dont recognize me dah...hahaha..takpe2..name pn lame ta jmpe kan..hehehe

next...hemmm..arini i first time in my whole life, i minu OVALTIN!! hahaha..then after tu minum Nescafe buat sendiri *bukan 3 in 1* ok!~ hahaha,,macam ta caye..then i dinner makan Kepcii..ngeee..kalau tekak da teringin kan..memang i lupe ape maksud diiet..hehehe... so i hentam je la...plus i minum Sunquick! *banyaknye minum* hahahaha..

hmmmm..lagi nak cite ape lagi eyh..ouh...arini ade satu ag kes bersangkut paut ngan hanjing Harem tu..huhuhu...tatau la....kali ney mmg my fren sendiri yang kene ok! da la sorg2..dia hentam pulak panik punye pasal dia g baling laptop dia...huhuhu.hancr skrin laptop mmbe...tp tak leh nak salah kan dia gk..kalau da panik..bkan sedar ape pn.. bleh2 plak laju larinye tuh.huuhu,,utk kau..sabr ye kawan..nanti kite same2 g racun anjing tu guna racun tikus..*agak2 anjing mati tak kene racun tikus?* hhuhuhuhu

hmmmm..lagi nak cite pasal sape yek? hmmmm...tak tau da la..besides that my ordinary daily routine la...call ma..gaduh2 manja jap ngan mama kat fon..hahaha..then tulis blog ney..merapik meraban kat sini..then..hmmm...pas ney stdy kot..sbb ade mak nenek sorg ney dah membebel kat saye..hehehe..saya plak mmg suka nyakat diaa..heheh.sbb sy tau dia care pasal sy..so sy dgr je la seme bebelan dia tuh..hahhaa...saya tau dia bebel sbb dia syg sy. n i am very lucky to have such a friend..hehhe...

No comments:

Post a Comment