Monday, February 28, 2011

.:SeMaLam.HArinI.EsOk:._

ngeee...tak macam haremmm plak kan my post tajuk hari ini. *sy memang suka tebalik2 kan pekataan neyh!* heee...so post tajuk ok...penat da nak skema2 neyh...hehehe.ok...hmmm..sebenar nye tak payah la kot nak cte pasal semalam..sekadar bunga2 je la tu..bg nampak cantekk sket kan.ngeee..hari ni.ngan sok bleh la saya nak cte2..tp saya takde la cite best sgt pn..biasa2 je la...hemmmm.tanak bangga diri...cuma nak baerkongsi je.. hehehe. :D

[HARINI]
hurrmmm..ape yang jadi arini erk? haaa..arinni td kul 2 sampai 4 sy ade midterm..heee..macam ape2 je jawab td tah..malam td pn stdy gtu2 je...dulu ade la org nak teman saya stdy sampai malam2..ade la nak marah sy lau sy tdo lambat..skang takde da...huhu.sejak masuk belaja ney ekk dia semacam ngan saya...tp takpe...saya redha. ^__^ everyone have their own life to live on kan? so me here just a gags for u right? haha..da melalut da saya neyh..hmmm..

td mase bfor midterm..my LOVEY DOVEY Pn. Ruhaini call..hehehe..takde pn ape2 penting...cuma dia himun ngan bank yg masam tah pape asek call je tanye sal dwet ASB abg saya..huhu..org da amek ASB tau la nak bayar..takya la 2 jam sekali nak cal umah..bikin panas je..huhuh...bukan betul sgt pn korg tuh..time nak promot..bkan men korg melambung2..then skang..tah2 pas letak tepon kau kutuk je kan kirog.. *HELLO! KAMI BUKAN TAK MAMPU..TAPI OWNER ASB TU TENGAH BELAYAR. SO MASUK GAJI DIA NANTI MAMA BAYAR LA.TAK PAYAH ASEK NAK CALL*. menyampaah tau tak! sy yang bukan yang ngangkat tepon pun rase da himun gile! huhu

takpe2..i know my lovey dovey tu penyayang org nye..huhuhu..takpe la..saya pun malas nak susah kan aty mama. so tadi buat dia ketawa je la. Saya senang hati bile dgr mama n papa ketawa kat telinga saya.. lebih2 lagi mama la..mungkin sbb before2 ney tak penah jauh ngan mama...hari2 tgok tenyum mama comey sy...ney da jauh jenat...dengar gelak pn ok..lau ade rezeki..vdeo call..hehehe..tp nak kene tgu others siblings balek dulu gak la..huhuh..lau tak mama tak ade lappy kat uma..huhuhu

[ESOK]
hemmmmm..esok ade dua ag midterm menunggu..ase macam nak mintak tanggh je yang France tu..leh tak sir? leh tak? leh tak? leh laa...huhuuh...penat nak membaca banyak2...thne ade ag draf proposal kene anta kat miss.cpta rekod la sok tayah tido tga2 beturut..last week leh je 2 ari tak tido..hehehe....acah je..kang ade jadi zomba kang.. *ZOMBA..ZOMBA.. ZOMBI!!!* hahahaha.hmmmm...tu je for now kot..ade ape2 g t sy post lagi k..

No comments:

Post a Comment