Thursday, December 23, 2010

.:SyurGa.DuniA.Saya:.


nyawa saya..syurga saya..papa dan mama saya.. ;)
En. Mislan B. Abdullah..my hero.. maaf kepada lelaki diluar sane..insan ini telah mendapat tempat pertama dalam hati saya..dalam hidup saya..saya bangga panggil dia papa.. kalau ade yang nak try.tempat ke dua buleh la..hahahaha.. dia sentiasa ada dengan saya..dalam diri saya..dalam hati saya.kemana saya pegi..saya bawak dia bersama..saya sayang papa saya. ;)
Pn. Ruhaini Bt. Mohammed..bidadari dalam hidup saya..sebab dia bwah tapak kakinye.. disitu la letak syurga saya.. bila saya sakit..dia yang paling risau..bila saya sedih..dia teman saya menangis..bila saya gembira..dia teman saya ketawa.. dia sentiasa ada..bersama saya..sama macam papa..dia saya panggil mama..insan teristimewa dalam hidup saya..tak pernah saya tinggal.sentiasa dalam hati..
mereka..sentiasa bersama saya dalam setiap detik perjalanan hidup saya..mereka kekuatan saya untuk berjuang..mereka sumber inspirasi saya..harapan mereka kepada saya..supaya saya berjaya..supaya saya mendapat hidup yang lengkap..supaya saya sentiasa di jalan yang diredhai ALLAH..harapan saya kepada mereka.. supaya mereka akan terus bersama saya..melihat kejayaan saya..dan merasai nikmat daripada kejayaan itu..sebagai balasan kepada setiap titis keringat yang tumpah dalam membesarkan saya..sebagai hadiah kepada setiap regangan tulang 4 kerat mereka dalam memberi saya segala kelengkapan untu meneruskan hidup. YA ALLAH..ampuni dosa mereka..panjangkan umur mereka..limpahkan rezeki buat mereka..dan sayangilah mereka seperti mane mereka menyayangi kami adik beradik sejak dari kecil.
papa..masa papa sakit..eqa takut..takut eqa tak sempat nak balas semua susah payah papa besarkan eqa.. sebab tu hari2 eqa kuar g sekolah pukul 6 pagi..nak jenguk papa dulu mase tu kat hospital..tolong papa mandi..tolong papa siap2..ade sekali mase eqa sampai..doc semua tengah kerumun papa..eqa nampak papa pegang dada papa mase tu..eqa takut..eqa nanges..tapi papa kuat.. papa ok.. papa sihat semula..eqa doakan kesihatan yang berpanjangn untuk papa..
mama..masa mama sakit..mama panggil semua kami anak2 mama..mama cakap mama sakit..pastu eqa ngan kakak terus semayang..mintak mama sehat..mase tu eqa baru darjah 6..ape la sangat yang eqa boleh paham..tapi eqa paham.. kanser tu bahaya..boleh membunuh..walaupun darjah 6..eqa nanges mase semayang..eqa mintak ALLAH sembuhkan mama..mase mama lepas operate..eqa nampak mama terbaring kat katil hospital tu..lembik je mama..sedihnye eqa.. eqa sempat tengok mama kejap je mase tu sebab papa nak balek cepat..dalam hati eqa mintak mama cepat sehat.. ;') mama menderita sangat lepas tu..eqa ingt mama balek mase tu mama takde rambut..sedeh nye eqa tgok..tapi kitorg sambut mama dengan gelak ketawa..sebab nak mama gembira.. mama muntah hari2..papa cakap takpe..tu kesan dari ubat yang mama kene amek,,tu la mase yang paling siksa buat kitorg 4 beradik.. sebulan kami terpisah dengan mama..sebab mama kene berubat kat kL..ade jugak masa kadang2 papa bawak g jenguk mama..tapi ALHAMDULILLAH..mama sehat..mama sembuh..mama jadi mama eqa yang dulu balek.. eqa sayang mama..eqa takkan pernah putus doakan kesihatan mama...
papa..mama..terima kasih untuk semua yang papa dan mama dah bagi untuk kami b'4..banyak kami da buat yang da lukakan hati papa dan mama..kami harap papa dan mama maafkan kami..sebab keredhaan papa ngn mama ialah benda yang paling kami perlukan untuk teruskan hidup..eqa sayang papa dan mama.. ;)

No comments:

Post a Comment